Veelgestelde Vragen
Welke pakketdienst komt mijn bestelling bezorgen?
Wij verzenden onze pakketten via DPD. In de webshop kunt u voor verschillende afleveropties kiezen.
Zodra wij uw bestelling hebben meegegeven bij DPD ontvangt een e-mail met een Track and Trace code om uw bestelling te kunnen volgen. Op dag van levering ontvangt u wederom een e-mail met het tijdvak waarin uw bestelling afgeleverd zal worden.
Hoe plaats ik een online bestelling?
Als u één of meer producten heeft gevonden kunt u deze in uw winkelwagen plaatsen. Hiervoor klikt u op de knop 'In winkelwagen'. U kunt nu kiezen om verder te winkelen of om verder te gaan naar het afrekenen. Controleer voor het afrekenen goed de inhoud van uw winkelwagen. Vul vervolgens uw gegevens in en doorloop de stappen adresgegevens, verzendmethode en betaalmethode.
Klik op 'plaats bestelling' om de bestelling af te ronden. U ontvangt nu een e-mail met de orderbevestiging.
Wat gebeurd er vervolgens met uw bestelling?
Zodra we uw bestelling ontvangen hebben gaan we zo snel mogelijk voor u aan de slag.
Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur bij ons binnenkomen, worden (indien voorradig) dezelfde dag nog verstuurd.
Vragen of opmerkingen over een product of het bestelproces, neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer +31(0) 850869035.
Is online bestellen en betalen veilig?
Bij de Stekkerblokkenshop kunt u veilig winkelen en online betalen. We werken samen met een gespecialiseerd bedrijf (Mollie) voor het afhandelen van de betalingen en gebruiken beveiligde SSL verbindingen. Hierdoor worden al de privacygevoelige gegevens versleuteld en veilig verzonden.
U kunt er op vertrouwen dat wij uw gegevens veilig bewaren en uw privacy zullen respecteren.
Meer informatie over Mollie kunt u vinden op deze website: https://www.mollie.com
Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij de Stekkerblokkenshop op de volgende manieren betalen:
iDeal, Bancontact, Sofort, Creditcard (Mastercard, Visa, American Express, Maestro), Paypal, Klarna achteraf betalen (particulieren) Achteraf betalen (op rekening voor zakelijke klanten.
Onze online betalingen worden verwerkt via Mollie.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling ook bij ons afhalen.
Als u bij het afrekenen kiest voor de optie "afhalen" dan zetten we uw bestelling voor u klaar.
Zodra de bestelling klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail en kunt u deze kant op komen, we maken graag een kopje verse koffie voor u!
Ons adres is:
Stekkerblokkenshop
Nieuwe Rijksweg 66F
4128BN Lexmond
Nederland
Besteld u vanuit België? dan versturen we het graag hoor, dat scheelt u een heel eind rijden.;-)
Let er aub op dat de door u bestelde producten ook op "op voorraad" zijn anders komt u misschien voor niets.
Waarom lukt Klarna (achteraf betalen) niet?
Waarom is mijn aankoop niet goedgekeurd?
Zodra u kiest voor achteraf betalen via Klarna, wordt er een check gedaan om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag.
Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: uw betalingsgeschiedenis bij ons, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.
Als het niet lukt om op deze wijze te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorging van uw bestelling binnen Nederland en België is gratis vanaf € 50,- excl. btw ( € 60,50 incl. btw).
Bij bestellingen (Nederland) onder de € 50,- excl btw wordt er € 4,50 incl btw verzend/verpakkingskosten berekend.
Bij bestellingen (België) onder de € 50,- excl btw wordt er € 5,75 incl btw verzend/verpakkingskosten berekend.
Bij grote bestellingen raden we u aan om contact met ons op te nemen, we kunnen dan de beschikbare voorraad/levertijd voor u bekijken.
Geven jullie ook advies?
Jazeker geven wij ook advies!
Naast veel "standaard" producten bieden we ook maatwerk oplossingen. Naast de producten in onze webshop hebben we een grote collectie om u van het juiste advies én product te voorzien.
Of het nu gaat om stekkerdozen / oplossingen voor kantoor, interieurbouw of een ander project, we denken graag met u mee.
U kunt onze product specialisten bereiken via telefoonnummer +31(0)850869035 we helpen u graag.
U kunt ook een e-mail sturen naar info@stekkerblokkenshop.nl we zullen dan snel contact met u opnemen.
Kan ik producten retourneren?
Het retourneren van bestelde producten is mogelijk*. U kunt producten binnen 14 dagen retourneren of ruilen.
Mocht u het Retourformulier niet heben ontvangen download deze dan hier. Heeft u overige vragen m.b.t. uw retour neem dan binnen deze periode contact op met onze klantenservice via info@stekkerblokkenshop.nl.
Wanneer een product aantoonbaar beschadigd is bij levering buiten uw toedoen zijn de kosten voor onze rekening.
Ook bij producten die omgeruild dienen te worden in het geval van bijvoorbeeld een verkeerde levering zijn de retour kosten uiteraard voor onze rekening .
In alle andere gevallen zijn de retour kosten voor uw rekening conform onze algemene voorwaarden.
Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Indien u reeds betaald heeft zullen wij het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen aan u crediteren.
Heeft u vragen of opmerkingen over uw retour?
Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer +31(0)85 0869035.
Ons adres is:
Stekkerblokkenshop
Nieuwe Rijksweg 66F
4128BN Lexmond
*Op maat of kleur gemaakte producten zijn uitgesloten van retourneren/ruilen.
Wat is de garantie?
Op alle door ons geleverde producten geldt de fabrieksgarantie.
Dit is in de meeste gevallen minimaal 1 jaar en staat bij alle producten duidelijk vermeld. Is er onverhoopt iets mis met een product neem dan contact op met onze klantenservice.
We kunnen u het snelst helpen als u ons een e-mail stuurt met een (korte) omschrijving van het probleem/defect met eventueel enkele foto's ter verduidelijking.
Zodra we uw melding hebben ontvangen nemen we deze in behandeling en zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een gepaste oplossing overeen te komen.
Is mijn reparatie gratis?
Als je product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht.
Reparatie bij gebruikersschade.
Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie. We helpen u alsnog graag met de reparatie, maar daarvoor moet u veelal wel betalen.
We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
Wat is de levertijd van de producten?
Zijn alle producten op voorraad?
Het overgrote deel van onze producten is uit voorraad leverbaar en dus snel in huis.
De overige producten, welke niet op voorraad zijn kunnen we veelal binnen enkele dagen leveren.
Bij ieder product staat de levertijd (in het groen, oranje of rood) vermeld.
Overige levertijden.
Indien een product onverhoopt een langere levertijd heeft dan enkele dagen staat dit tevens bij het product vermeld.
Ook kan het in sommige gevallen voorkomen dat er op één dag meer verkocht word dan de huidige voorraad is, in dat geval nemen we contact met u op. We proberen dit uiteraard zo veel mogelijk te voorkomen door onze voorraad optimaal te houden.
Hoe zit het met de aansluiting van een "custom module" Bachmann(USB/DATA/HDMI etc) ?
Uitleg over de Keystones.
Een keystone is eigenijk niets meer of minder dan een "koppelblokje". Keystones zijn o.a. verkrijgbaar in HDMI, data (RJ45) en USB uitvoering. Veel van de producten op deze website worden voorzien van deze keystones, deze moeten altijd (tenzij anders vermeld) aan de achterzijde voorzien worden van de desbetreffende aansluitkabel. Deze wordt niet (standaard) meegeleverd.
Veel Bachmann producten, zoals bijvoorbeeld Coni, powerframe en Bachmann Desk 1&2 worden uitgevoerd met custom modules, dit betekend dat u zelf kunt kiezen welke (multimedia) aansluitingen u hierin wilt hebben.
Hieronder (foto inzet) ziet u bijvoorbeeld een dubbele Cat6 en een combi USB-HDMI module. Zoals u ziet zijn deze met 2 piepkleine schroefjes in de stekkerdoos geschroefd, zodat u deze later ook makkelijk kunt wisselen of vervangen.
de "custom modules" zijn er in enkele en in dubbele uitvoering ( één vaks en twee vaks).
Enkele voorbeelden:
U kiest voor een product met een cat6 keystone (ook wel RJ45 of UTP aansluiting genoemd). U zult deze keystone dan zelf moeten voorzien van een kabel aan de achterzijde, die aangesloten word op een UTP poort (internetaansluiting).
Vaak worden USB keystones en usb laders door elkaar gehaald.
We leggen u het verschil uit. Net als bij het hierboven beschreven voorbeeld, dient een USB keystone (aan de achterzijde) aangesloten te worden op bijvoorbeeld een PC, het hoofddoel hiervan is data doorvoer van stekkerdoos naar uw PC (denk o.a. aan een USB-stick). Afhankelijk van de usb poort op uw computer zal de usb keystone dan ook gebruikt kunnen worden om bijvoorbeeld uw telefoon op te laden.
Een usb-lader dient uitsluitend om een telefoon of notebook mee op te kunnen laden. Deze moet uitsluitend aangesloten worden op het stroomnetwerk. USB laders zijn niet geschikt voor data-doorvoer.
Alle "Keystones" zijn voorzien van een (standaard) kliksysteem. Dankzij dit kliksysteem kunnen keystones makkelijk in onze stekkerblokken of patchpanelen geklikt worden. U kunt dus ook achteraf heel makkelijk wisselen van bijvoorbeeld RJ45 naar HDMI of usb aansluiting. Wel zo makkelijk!;-)
Heeft u nog meer producten dan in de webshop staan?
Jazeker! U kunt bij ons o.a. terecht voor alle Bachmann producten, ook als ze niet op de webshop staan. Zoekt u een speciaal artikel of wenst u de complete Bachmann catalogus met meer dan 3.000 artikelen te ontvangen? Neem contact met ons op. Daarnaast hebben we veel producten van verschillende merken (o.a. Evoline, Thebo en SGN) in andere uitvoeringen of zelf een op maat gemaakte units.
Andere vragen? Bel ons op +31(0)85 0869035, we helpen u graag verder.