Heeft u klachten of vragen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt ons bereiken op telefoonnummer: +31(0)850869035 of per E-mail: info@stekkerblokkenshop.nl

support

  Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de
  klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen
  14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte
  stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van
  Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

  

  Andere vragen of opmerkingen? We horen het graag!

  Bekijk ook onze pagina veel gestelde vragen voor onderwerpen zoals betaling en retourneren.